Извод - уредите на пункта за ГТП са били грешни
Известие
Collapse
No announcement yet.
Температура на маслото
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщениеДобре де,значи маслото циркулира добре!
Картера на същото положение ли е?Напича ли се и той за толкова кратко време?
---------- Post added at 17:00 ---------- Previous post was at 16:59 ----------
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеИзвод - уредите на пункта за ГТП са били грешни
---------- Post added at 17:03 ---------- Previous post was at 17:00 ----------
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениеКолега нещо смесваш различни неща. Температурата на водата, масления термостат и налягането на маслото са съвсем отделни неща. Специално масления термостат не би трябвало да ти е отворен докато колата е студена за да може маслото по-бързо да достигне температура и по никакъв начин не влияе на налягането му. Иначе показанията на налягането ти според мен са си съвсем нормални
---------- Post added at 17:07 ---------- Previous post was at 17:03 ----------
Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщениеКакто на радиатора на колата си има преди него "воден термостат", така преди масления радиатор си има "маслен термостат". И двата термостата нямат нищо общо или някаква връзка.
Не помня точно на каква температура отваря масления термостат, но мисля, че към 70 градуса.
Колкото до това, че като загрее колата ти пада налягането, еми то това е нормално явлениетака, че налягането го гледай в движение, а не на 800-1000 оборота.
Важното да имаш едни 3-4 бара на 3000 оборота при загряло масло, ако е под 3 значи маслото ти вече е към края на живота си.
Твоята кола е турбо дизел, и няма от какво да се шашкаш от страна на температурата на маслото, нормално е да загрява. Моята 145ца макар и да е турбо бензин, но загрява за отрицателно време, като маслото спокойно и за отрицателно време си вдига 120-130 градуса(при каране в обороти)
Така, че щом си знаеш, че си с подходящото масло, и си познаваш и следиш добре колата, няма от какво да се притеснявашAlfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениеA aз пак ти казвам че отварянето на термостата не влияе на налягането на маслото ама хич. Пада на налягането се дължи само на загряването. Което е съвсем нормално.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщениеПада на налягането идва освен от загряването на маслото и от това, че маслената магистрала се увеличава с близо 2 метра от маркучи и отделно площта на радиаторчето.Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
При измерване с механичен манометър на мястото на датчика за налягане при разен ход:
1.Студен двигател показания на манометъра 5,5бара
2.Топъл двигател на около 60-70* преди да отвори термостата -4,5 бара
3.В момента на отваряне на термостата налягането падна на 3 бара
4.Загрял двигател на 85* след 2-3 пускания на перката - 2,2 бара.
5.Загрял двигател на 2000 оборота - 4,5 бара.
Преди известно време си правих експеримент колко и е максималната скорост.При експеримента супер Германското масло(да не споменавам марката) явно стана на пикня защото при 4000 оборота и 200км/ч налягането по табло беше под 1бар! След този експеримент сменях бутало,сегменти и риза.Искам да разбера дали по някаква причина не прегрява маслото или е нормално при нормално градско каране да ми държи 100* на маслото.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщениеПри измерване с механичен манометър на мястото на датчика за налягане при разен ход:
1.Студен двигател показания на манометъра 5,5бара
2.Топъл двигател на около 60-70* преди да отвори термостата -4,5 бара
3.В момента на отваряне на термостата налягането падна на 3 бара
4.Загрял двигател на 85* след 2-3 пускания на перката - 2,2 бара.
5.Загрял двигател на 2000 оборота - 4,5 бара.
Преди известно време си правих експеримент колко и е максималната скорост.При експеримента супер Германското масло(да не споменавам марката) явно стана на пикня защото при 4000 оборота и 200км/ч налягането по табло беше под 1бар! След този експеримент сменях бутало,сегменти и риза.Искам да разбера дали по някаква причина не прегрява маслото или е нормално при нормално градско каране да ми държи 100* на маслото.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
don_pepone
Водния термостат го зарежи.Него не го гледам въобще.Знам, че си отваря на 83*.
митака-пловдив
Маслото е 10В40 Мобил наливно. Температурата на мотора стои точно на 82-3*.Малко преди 90* пуска перката и сваля до 80*.Мерена е температурата и с живачен термометър.Проблема не е в маслото.Last edited by Boby; d.m.y г., 00:14.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
В такъв случай, според мен откъм налягане нямаш проблем да ти кажа честно. само незнам защо ти държи такава висока температура на маслото. Чисто предположение от моя страна е че или термостата на маслото не ти отваря докрай или наистина както каза един от колегите по-горе- запушен радиатор ( или питата на радиатора)EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
Comment