Известие

Collapse
No announcement yet.

Температура на маслото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Извод - уредите на пункта за ГТП са били грешни
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
      Добре де,значи маслото циркулира добре!
      Картера на същото положение ли е?Напича ли се и той за толкова кратко време?
      Е картера не съм го пипал.

      ---------- Post added at 17:00 ---------- Previous post was at 16:59 ----------

      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
      Извод - уредите на пункта за ГТП са били грешни
      Не са грешни показанията.ГТП-то съм го правил при приятел и апаратурата им е хубава и се калибрира редовно.

      ---------- Post added at 17:03 ---------- Previous post was at 17:00 ----------

      Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
      Колега нещо смесваш различни неща. Температурата на водата, масления термостат и налягането на маслото са съвсем отделни неща. Специално масления термостат не би трябвало да ти е отворен докато колата е студена за да може маслото по-бързо да достигне температура и по никакъв начин не влияе на налягането му. Иначе показанията на налягането ти според мен са си съвсем нормални
      Не си ме разбрал правилно.Казах, че пада налягането на маслото защото масления термостат отваря => термостата работи.

      ---------- Post added at 17:07 ---------- Previous post was at 17:03 ----------

      Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщение
      Както на радиатора на колата си има преди него "воден термостат", така преди масления радиатор си има "маслен термостат". И двата термостата нямат нищо общо или някаква връзка.
      Не помня точно на каква температура отваря масления термостат, но мисля, че към 70 градуса.

      Колкото до това, че като загрее колата ти пада налягането, еми то това е нормално явление така, че налягането го гледай в движение, а не на 800-1000 оборота.
      Важното да имаш едни 3-4 бара на 3000 оборота при загряло масло, ако е под 3 значи маслото ти вече е към края на живота си.

      Твоята кола е турбо дизел, и няма от какво да се шашкаш от страна на температурата на маслото, нормално е да загрява. Моята 145ца макар и да е турбо бензин, но загрява за отрицателно време, като маслото спокойно и за отрицателно време си вдига 120-130 градуса (при каране в обороти)

      Така, че щом си знаеш, че си с подходящото масло, и си познаваш и следиш добре колата, няма от какво да се притесняваш
      Притеснява ме, че при теб маслото загрява на 120-130* при каране в обороти, а при мен при каране градско м/у 1000-1500 оборота.
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #48
        A aз пак ти казвам че отварянето на термостата не влияе на налягането на маслото ама хич. Пада на налягането се дължи само на загряването. Което е съвсем нормално.
        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
        Peugeot 508 RXH 02.2013

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
          A aз пак ти казвам че отварянето на термостата не влияе на налягането на маслото ама хич. Пада на налягането се дължи само на загряването. Което е съвсем нормално.
          Пада на налягането идва освен от загряването на маслото и от това, че маслената магистрала се увеличава с близо 2 метра от маркучи и отделно площта на радиаторчето.
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
            Пада на налягането идва освен от загряването на маслото и от това, че маслената магистрала се увеличава с близо 2 метра от маркучи и отделно площта на радиаторчето.
            Колега не смятам да водя спорове с теб. Няма да оборвам и идеята ти че имаш пад 2 бара заради маркуч и радиатор за който твърдиш че не е запушен. Чудя се само при това положение колко ти е налягането на празен ход с отворен термостат. Няма да питам и как кола с и кола без радиатор имат едно и също налягане при една и съща температура на маслото. Вероятно конструкторите ползват два типа помпи.
            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
            Peugeot 508 RXH 02.2013

            Comment


            • #51
              При измерване с механичен манометър на мястото на датчика за налягане при разен ход:

              1.Студен двигател показания на манометъра 5,5бара
              2.Топъл двигател на около 60-70* преди да отвори термостата -4,5 бара
              3.В момента на отваряне на термостата налягането падна на 3 бара
              4.Загрял двигател на 85* след 2-3 пускания на перката - 2,2 бара.
              5.Загрял двигател на 2000 оборота - 4,5 бара.

              Преди известно време си правих експеримент колко и е максималната скорост.При експеримента супер Германското масло(да не споменавам марката) явно стана на пикня защото при 4000 оборота и 200км/ч налягането по табло беше под 1бар! След този експеримент сменях бутало,сегменти и риза.Искам да разбера дали по някаква причина не прегрява маслото или е нормално при нормално градско каране да ми държи 100* на маслото.
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #52
                Кажи в момента с какво масло си в мотора.Ако до така степен маслото се загрява,мисля че одавна щеше да се обади "нагревателя"
                И на каква температура ти работи мотора? (моя е между 90 и 100,което естествено води и до по-голямата температура на маслото)


                Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                  При измерване с механичен манометър на мястото на датчика за налягане при разен ход:

                  1.Студен двигател показания на манометъра 5,5бара
                  2.Топъл двигател на около 60-70* преди да отвори термостата -4,5 бара
                  3.В момента на отваряне на термостата налягането падна на 3 бара
                  4.Загрял двигател на 85* след 2-3 пускания на перката - 2,2 бара.
                  5.Загрял двигател на 2000 оборота - 4,5 бара.

                  Преди известно време си правих експеримент колко и е максималната скорост.При експеримента супер Германското масло(да не споменавам марката) явно стана на пикня защото при 4000 оборота и 200км/ч налягането по табло беше под 1бар! След този експеримент сменях бутало,сегменти и риза.Искам да разбера дали по някаква причина не прегрява маслото или е нормално при нормално градско каране да ми държи 100* на маслото.
                  Ся да попитам за кой термостат говорим, дали за този на антифриза или за този на маслото. Защото при отваряне на термостата на антифриза, неби трябвало да ти се променя налягането на маслото или поне не към по-ниски стойности ( предвид че като отвори термостата и малко пада температурата на мотора)
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • #54
                    don_pepone

                    Водния термостат го зарежи.Него не го гледам въобще.Знам, че си отваря на 83*.

                    митака-пловдив

                    Маслото е 10В40 Мобил наливно. Температурата на мотора стои точно на 82-3*.Малко преди 90* пуска перката и сваля до 80*.Мерена е температурата и с живачен термометър.Проблема не е в маслото.
                    Last edited by Boby; d.m.y г., 00:14.
                    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                    Opel Astra J
                    ex:
                    Alfa Romeo 164 2.5TD
                    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                    Comment


                    • #55
                      В такъв случай, според мен откъм налягане нямаш проблем да ти кажа честно. само незнам защо ти държи такава висока температура на маслото. Чисто предположение от моя страна е че или термостата на маслото не ти отваря докрай или наистина както каза един от колегите по-горе- запушен радиатор ( или питата на радиатора)
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • #56
                        Да отбележа само че масленият термостат трябва да отваря на 87 градуса на маслото. След това трябва да е топъл и масления радиатор.


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment

                        Working...
                        X